0
Obľúbené položky

FAQ

- Vo vašom obchode nakupujem prvýkrát. Ako môžem zadať objednávku?

Vyberte si produkt, ktorý sa vám páči, kliknite na „Pridať do košíka“, v nákupnom košíku kliknite na „Pokladňa“ a vyplňte objednávkový formulár. Ak nemôžete zadať objednávku, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktov uvedených v internetovom obchode: Naše kontakty.

- Aké sú spôsoby doručenia vo vašom internetovom obchode?

Objednávky zákazníkom doručujeme takmer všetkými možnými a pohodlnými spôsobmi. Viac informácií nájdete tu: Doručenie.

- Ako dlho bude trvať doručenie?

Dodacia lehota závisí od zvoleného spôsobu doručenia. Pri zadávaní objednávky a výbere spôsobu doručenia je pri každej možnosti uvedená dodacia lehota. Viac informácií: Doručenie.

- Doručujú sa zásielky po celej krajine?

Objednaný tovar doručujeme po celej SR.

- Žijem v zahraničí, ale chcem si objednať vaše produkty. čo mám robiť?

Naše produkty môžeme dodať do ktorejkoľvek krajiny na svete. Pri vypĺňaní objednávkového formulára zvoľte ako adresu platiteľa požadovanú krajinu doručenia. Ak nemôžete vygenerovať objednávku, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktov uvedených v internetovom obchode: Naše kontakty

- Aké sú možné spôsoby platby?

Za tovar môžete zaplatiť rôznymi spôsobmi. Podrobnejšie informácie o platbe nájdete po kliknutí na odkaz: Spôsoby platby.

- Chcem zrušiť objednávku, ktorú som zadal, ako to urobím?

Kontaktujte nás prosím pomocou týchto kontaktov: Naše kontakty. Objednávku stornujeme, ak ešte nebola vyrobená a odovzdaná kuriérovi. Žiaľ, už odovzdané objednávky nemôžeme zrušiť.

- Čo mám robiť, ak dostanem chybnú položku?

Ak dostanete poškodenú alebo chybnú položku, okamžite nás kontaktujte pomocou kontaktov uvedených e-mailom: Naše kontakty. Uveďte prosím číslo Vašej objednávky. Ak je poškodenie/vada viditeľné, priložte fotografiu položky.

- Čo mám robiť, ak nedostanem svoju objednávku?

Po zadaní objednávky sa vám vytvorí prepravný štítok a objednávka sa odošle do výroby. Zákazníkovi je zaslané sledovacie číslo zásielky. Ak deň po obdržaní správy neuvidíte žiadny pohyb zásielky, odporúčame kontaktovať priamo kuriérsku službu alebo nám napísať na kontakty uvedené v internetovom obchode: Naše kontakty.

- Nedostávam potvrdenie objednávky. čo mám robiť?

Potvrdenie objednávky je vygenerované a odoslané na Vami zadaný email automaticky ihneď po zadaní objednávky (bez platby). Potvrdenie nemusí byť doručené z dôvodu nesprávne zadanej e-mailovej adresy alebo v ojedinelých prípadoch z dôvodu nastavenia e-mailového servera môže byť e-mail presmerovaný do priečinkov „spam“ alebo „nevyžiadaná pošta“. Ak ste potvrdenie neobdržali, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktov uvedených v internetovom obchode: Naše kontakty.

- Ako získam faktúru za objednaný tovar?

Pri zadávaní objednávky zaškrtnite "Vyžaduje sa faktúra" a dostanete ju na email uvedený v objednávkovom formulári. Ak ste tak neurobili, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktov uvedených v internetovom obchode: Naše kontakty.

- Je možné zaplatiť za tovar jednou osobou a doručiť ho inej osobe?

Áno, príjemcu môžete zmeniť v sekcii "Adresa dodania".

- Chcem vrátiť tovar, ako to môžem urobiť?

Môžete vrátiť tovar, ktorý nebol špeciálne vyrobený podľa požiadaviek zákazníka alebo individuálne prispôsobený, ale nesedel kvôli farbe, veľkosti alebo modelu. Viac informácií o možnostiach vrátenia nájdete tu: Záruka a vrátenie tovaru.